Ontwikkeling van een app die zo uniek is dat geen andere melkboer het kan kopiëren.
Het unieke van ElkeMelk vastleggen
Een app die geen andere melk-boer kan ontwikkelen… dan moet het dus uniek, onderscheidend en authentiek zijn. ElkeMelk heeft een bijzonder concept: elke koe heeft haar eigen unieke melk, direct gepasteuriseerd en gebotteld binnen 10 minuten na het melken. Met meer dan 110 koeien in de stal, hoe kun je bijhouden welke melk je al hebt geproefd? Hoe geef je betekenis aan deze unieke ervaring in een digitale wereld?
Technologie die verbindt en herstelt
Een app die middels artificial intelligence technologie de specifieke koe achter de fles ElkeMelk herkent. Dat is niet te kopiëren aangezien dit element het unieke is aan het merk. De app is inmiddels doorontwikkeld tot een community platform waarbij er direct contact wordt gezocht met de melkliefhebber. Gaaf om te zien is dat de community achter het merk al meer dan 2000 keer de moeite heeft genomen om een review achter te laten op koe specifiek niveau. Daarnaast zijn wij enorm trots dat ElkeMelk de World Dairy Innovation Award 2023 heeft gewonnen. Mede door de toevoeging van de app aan het gehele concept.
Online platform waar een meerwaarde gecreëerd wordt voor de lezers, partners, en voor KAS zelf.
Bij RosaPlaza draaide het bedrijf jarenlang op intuïtie. De passie en het gevoel voor de markt waren de drijvende krachten achter de beslissingen, maar er werd steeds vaker de behoefte gevoeld aan meer houvast in de vorm van data. Daar lag de verbinding voor een lange termijn samenwerking.
Visueel aantrekkelijk en uniek, dankzij Webflow-techniek en snelle navigatie, met speciale features en Mailerlite-integratie, gerealiseerd door samenwerking met Concept Factory.
Van een droom naar realisatie, van een simpele website tot een wereldplatform. Met duizenden bloemisten, snelle laadtijden en hoogwaardige content. Allemaal zelf te beheren.
Ontwikkeling van een app die zo uniek is dat geen andere melkboer het kan kopiëren. Met ingebouwde koeienscanner die awards heeft gewonnen.
#samengroeien ten top. Continu bouwen aan een gezond digitaal eco-systeem. Met een app en een high-end website. Waar kwaliteit eerste prioriteit is.